Krok po kroku

W dniu 01.05.2017 r. został uruchomiony internetowy system rejestracji kandydatów na studia prowadzone na Wydziale Nawigacyjnym Akademii Morskiej w Gdyni. W celu złożenia dokumentów na studia pierwszego stopnia wykonaj następujące czynności:

  1. Zarejestruj się w systemie internetowej rejestracji kandydatów. Zwróć szczególną uwagę na poprawne wpisanie danych osobowych. Pamiętaj, aby w sekcji wybierz kierunek wybrać ofertę studiów, na którą zamierzasz aplikować.
  2. Zbierz wymagane dokumenty. Warunkiem przyjęcia dokumentów przez Wydziałową Komisję Rekrutacyjną (WKR) jest dostarczenie ich w terminie 12.06.2017 – 14.07.2017 r. w godzinach pracy dziekanatu.
  3. Po skompletowaniu dokumentów uiść opłatę rekrutacyjną w wysokości 85 zł na rachunek bankowy wskazany przez system elektronicznej rekrutacji. Opłata rekrutacyjna jest oddzielna na każdy tryb i kierunek studiów, na jaki chcesz się ubiegać. Przed dokonaniem wpłaty dobrze zastanów się nad wyborem kierunku, wpłacona kwota jest bezzwrotna.
  4. Teczkę wraz z dokumentami złóż w dziekanacie w terminie i w godzinach jej pracy. Możliwe jest nadesłanie kompletu dokumentów przesyłką kurierską. Przesyłka musi jednak dotrzeć do WKR do dnia 14.07.2017 r. Przesyłki nadesłane po tym dniu nie będą brane pod uwagę podczas procesu rekrutacji.
  5. Oczekuj na wyniki rekrutacji. Zostaną one ogłoszone 17.07.2017 r.
  6. Jeśli zostałeś wstępnie przyjęty, bezzwłocznie donieś brakujące dokumenty.

Podmiot udostępniający: 

WN

Wytworzył informację:

Tomasz Neumann
01.05.2017
Wprowadzenie:
T.Neumann 01.05.2017
Ostatnia modyfikacja:
T.Neumann 18.08.2017